Inte mycket tid på mig

Har ganska brådis att göra mig iordning nu för jag och bästis ska iväg till ett ställe innan skolan och vi börjar nio. Men tänkte skriva lite om gårdagen. Började sent med matte som jag kom försent till men orkade inte bry mig. Efter det hade vi hål och jag charlie och gabbi åt mat sedan satt vi på en bänk tills vi började igen med idrott. Då hade vi badminton och medans charlie var på gymmet ( sin fot ) så spelade jag och gabbi, vårt rekord blev bara 42 men våra danser gjorde att vi blev bäst endå. Efter det var det historia men läraren var inte i klassrumet så satt och ritade bara. Så slutade vi jag och charlie drog till samma ställe vi ska till nu och därefter så mötte jag nick. Vi gick till centrum och kollade saker jag kunde önska mig och åt pommes på bk. Hittade ganska mycket fina skor och sånt men kände att jag inte orkar önska mig något mer men får se. Sedan åkte vi till mig och jag åt middag. Fucking fisk, blä. Sedan pluggade jag til omprovet jag har idag och klockan nio kollade jag på top model, direkt efter var det fråga olle på femman som jag tittade på för att min idol natasha peyre var med, och direkt efter det var det girls of the plaboy mansion som jag brukar titta på då Holly var min idol förut men gillar de andra två mer nu då de är söta och Holly är mer allvarlig. Bridget är min favorit. Somnade iallfall väldigt sent och gick upp tidigt idag. Ska bara klä på mig och borsta tänderna sedan är jag klar men skriver kanske ikväll. Ciao<3

Värda att önska sig ? Kostar runt 300/st


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback