Internet lagg

Igår när jag skulle skriva mitt inlägg så laggade hela internet, kunde inte se vad folk skrivit på msn konversationerna och inte kolla min gästbok på playahead heller. Klockan nio igår kväll kollade jag på CSI, det var sesångsstart men det har endå gått avsnitt jag inte sett som jag kollat på hela tiden så har varit väldigt förvirrad. Men just det här avsnittet var en fortsättning på ett avsnitt jag såg för några månader sedan som jag absolut inte ville missa men trode att jag hade gjort det så blev jätte glad igår. Jag gick och la mig sent eftersom att jag satt framför tv'n hela kvällen. Men idag tog jag en sovmorgon, gick upp nio men ville inte vakna för drömde en så bra dröm. Den handlade typ mest om att jag var jätte duktig i skolan, önsketänkande haha. Aja jag vet inte när jag ska gå till skolan, charlie ville gå vid tio men jag sa vid tolv och då sa hon halv tolv, men saken är att jag inte ens har någon anledning till att gå dit tidigt. Nick slutar tjugo i två och då ska vi gymma så tråkigt att vara där sålänge. Men måste väl börja göra mig iordning nu endå, ha en bra dag. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback