Jag älskar min bästis mest!

Det här skrev min bästavän om mig, och tack gud för att du gett henne till mig! :D Ciao<3


har de underbaraste minnena med dig bästavän, dom är oslagbara. allting vi gjort sen 7an då vi lärde känna varann, det är så jävla mycket. det klicka mellan oss på en gång och det tog inte lång tid innan vi blev bästavänner, och det har vi varit sen dess. det har inte alltid varit lätt men vi har hållt ihop genom allt, när vi bråkat har vi alltid hittat tillbaka. många har svikit men du står kvar, är så jävla glad över det. har bara haft ett stort bråk med dig, för två år sedan, och det var den värsta tiden i mitt liv. jag klarar mig inte utan dig! det jag kommer ihåg mest från allt vi gjort tillsammans är alla gånger vi gått till centrum, allt som hänt på vägen. tanten som börja snacka med oss när vi hängde upp å ner, när det det brann och vi ringde brandkåren, killarna med pistolen, dom som skrek åt oss att hålla käften när vi ropa på pullan.. de hände alltid något kul som fick oss att garva, men så har det alltid varit. vi skrattar hela tiden och alltid är det någon som ska säga åt oss att hålla käften. speciellt i skolan! men kommer ihåg någon sommar när vi var i stan och tog ut pengar, så kunde vi inte sluta garva, båda grinade. kommer inte ihåg varför, men så går det förbi nån snubbe som skriker åt oss att hålla käften, då började vi bara garva ännu mer. så jävla typiskt oss! fan hade de bästa spanska & mattelektionerna med dig i högstadiet, vi förstörde dom, skäms lite när jag tänker tillbaks. vi gjorde ingenting alls, bara skrattade, ovanligt? som alla grejer spanskaläraren gjorde som ingen märkte utom vi, vi bara satt där och asgarvade och ingen fattade nånting. sen när du slutade i min grupp blev jag värsta mvg barnet, hahah, jävla unge alltså. kommer du ihåg på matten när vi skulle bestämma oss för vad våra barn och man i framtiden skulle heta? då bläddra vi i våran loggbok tills den andra sa stopp, och så tog vi namnet på den personen som hade namnsdag. sen gjorde vi värsta historian, vad dom skulle jobba som och allt. din man kommer heta rafael, och dina barn urban, joar och jannike. fan kommer ihåg vad kul vi hade när vi gjorde det där, tänk om du träffar en kille i framtiden som heter rafael? då måste du lova mig att döpa dina barn till det vi bestämt hahaha. när vi började gymnasiet hamnade vi i samma klass så nu har jag roligt med dig varenda dag, och tröttnar aldrig. det bästa minnet jag har med dig är lätt capri/italien sommaren 2007, det bästa som har hänt mig. bodde i ett rosa lyxigt hus, provade på alla stränderna på dagarna och umgicks med italienarna på kvällarna. saknar dom varenda dag! de första dagarna i sverige kunde jag inte sova, saknade allting så mycket. låg och grät så jag skakade, helt sjukt alltså. men jag vet att vi kommer träffa alla igen, för vi ska dit, visst?! annars har mario sagt att han ska komma till sverige och gifta sig med mig, för vi är väl förlovade? glömmer aldrig när han friade till mig på stranden när alla såg på, fan det var det pinsammaste jag varit med om, alla bara skrattade. sen följde dom efter oss överallt, jävligt jobbiga. sen den där killen som satt med sin flickvän på balkongen och skrek till dig "isabelle i love you!" haha schyst. fan, skulle kunna skriva en miljon saker vi var med om på capri, men ingen skulle ändå vara intresserad av att läsa allt haha. måste bara säga det mest galna minnet jag har med dig, och det är nog när vi låg på viksjövallen och solade i string, hur fan kunde vi?! skulle aldrig göra det nu iallafall.. men vi var ju lite crazy! nej, nu måste jag nog sluta. jag lämnar dig aldrig bästavän, du och jag genom allt. jag älskar dig mest! /din charlan.

Kommentarer
Postat av: Charlie

ALLTID DU OCH JAG!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback