Killar är fucking skit

Jag är så sjukt trött på alla killar som ska såra än, säger onödiga saker eller leker med än. Varför har de så svårt för kärlek? De vet inte hur man visar att man gillar någon, de vet inte ens vad man ska göra eller säga? Okej jag pratar inte om alla kilar men så sjukt många som är såhär. Såklart är tjejer komplicerade, har pms och humöret går upp och ner. Men då får man väl bara vara extra snäll mot tjejen, varför vara värre? Jag har tjejkompisar vars pojkvänner är otrogna, men de kommer tillbaka och säger att det var ett misstag för att sedan göra om det. När jag får höra av mina kompisar vad killarna de gillar gör ibland kan jag verkligen bli lack. Jag förstår liksom inte, är det något fel på deras hjärnor, de kan ju inte ens uttrycka sig i ord hur de känner? De kan inte ens förklara varför dem gjorde en viss sak. Nej seriöst jag är bara så himla trött på er killar. Ni går där och flirtar med en sedan när ni haffar oss är det sex och gå vidare eller senare vara otrogen eller liknande. Jag ger fan upp! Ciao<3

image628

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade sex med en kille, fast du "älskar" nick.

2008-03-20 @ 13:35:42
Postat av: isabelle

asso nick tror du inte jag vet att det är su som skicka den kommentaren eller? jag hade sex med en kille, ja, men vi var inte tillsammans, och ja jag älskar dig, men så som du behandlar mig kan du inte säga något, du slår mig, tar på tjejer, kollar på porr, så kom förfan inte och säg något till mig!"!!

Postat av: Charlie

Ja det är ju inte direkt otrohet att ha sex med en kille när man är singel...? :p

Håller med om allt du skrivit, så jävla bra! Killar har verkligen problem med att visa sina känslor, helt jävla galet, ger också upp.

2008-03-20 @ 17:02:57
URL: http://charlielouisewandel.blogg.se
Postat av: felicia

tack för att nån äntligen säger de! jag håller med helt och hållet, jag blir sååå trött på killar ibland!

2008-03-20 @ 20:54:28
Postat av: Josephine

ååh, kunde inte sagt det bättre själv!
håller med dig till 100%
gumman, älskardig

2008-03-20 @ 22:13:30
URL: http://josephine08.blogg.se
Postat av: isabelle

Charlie; Haha ja vi ger uppp tillsammans fan :) älskar dig bästis

Felicia; Tack för att du håller med!

Josephine; Tack bejb, älskar dig med!

2008-03-21 @ 10:51:00
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback