Långfredagen

Igår var det fredag och faktiskt blev dagen endå väldigt lyckad. Jag städade rummet på dagen så det blev snyggt, satt också vid datorn vilket gjorde allting så segt. Men jag var klar vid sex. Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Sedan var det mat, och det smakade himmelskt, fick en liten mat orgasm där. Mitt i maten kom nick hem till mig från Uppsala. Han väntade på mitt rum men satt med oss när vi åt efterrätt. Sedan fick han även överbliven mat. Vi satt och pratade med mina päron jätte länge. Nick skämtade med de och de fick se en hel annan sida av honom som han inte vågat visa än. Så et var jätte trevligt. När vi var klara var klockan halv tio. Vi gick då ut för att ta lite bilder med hans pappas digitalkamera. Äntligen normala bilder utan mobilen säger jag bara, helt underbart. När vi kom umgicks vi bara och kollade film, hade faktiskt jätte mysigt vilket var ett bra tag sedan. Jag tänkte lägga in lite bilder vi tog från igår nu. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback