Leksugen?

Allting gick som planerat, när vi kom till siba och han skulle fixa så funkade det, vilket gjorde att det var i onödan. Fast endå inte eftersom att jag hade en rolig dag. Vi gick in på toys"R" us vilket jag inte vart inne på sedan jag var liten i uppsala? Där kollade vi runt och jag klagade på alla översminkade barbies och dockor ( vilket faktiskt har bidragit till varför alla börjar sminka sig så tidgt nuförtiden? ). Vi lekte också med några förr i tiden leksaker och helt plötsligt såg jag en skylt där det stod att man inte fick leka med de leksakerna där inne. Efter det gick vi in på babyland och jag låtsades vara gravid och vi tittade på vagnar och allt, haha! Då började vi bli hungriga och gick för att äta på donken. Det var för kallt för att vänta på bussen så vi gick in på sova. Kollade lite sängar för att senare sätta oss på en soffa elr ngt. En som jobbade frågade om han kund ehjälpa oss och jag sa nej. Han undrade om vi väntade på bussen och jag fnittrade och sa ja. Han skrattade och frågade om den inte kom förens kvart i och jag sa precis, han skrattade mer och sa att han hade koll på det. Erbjöd oss att lägga oss i någon säng men vi tackade nej och gick. Väl hemma i jakan gick vi för att handla. Och kom precis hem, skönt att vara hemma. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback