Lite om min torsdag

Så himla skön dag det var idag, kom en halvtimme försent till bilden men det gjorde inget. Vi ritade av granat äpplen, sjukt svårt att rita innehållet eftersom att det är som små pluppar i hela. Efter det hade vi samhäll och den lektionen gick jätte fort så var skoldagen slut. Jag åt med nick i matsalen sedan följde jag med på hans lektion. Det går bara killar i hans klass så d var lite pinsamt. de hade engelska och jag gjorde hela nicks läxa (a) tihi. Några i hans klass tyckte att det var fusk. Sedan hade han en lektion kvar i datasalen men han skulle bara ta närvaro sedan gå med mig. Eftersom att jag ville att han skulle skynda bad jag honom att inte gå in på spel sidor. men killen är fan beroende. Jag stog o tittade in genom en glasvägg så jag såg hans skärm och skickade sms och frågade om han var inne på någon spel sida, och nej sa han då, eller jo bara en sa han efter, men det var inte ens den han var inne på när jag kollade utan en annan. Sedan gick han in på den han sa. Och jag undrade om han kunde lova att han bara vart inne på den sidan och han sa ja. Jag skrev att jag stått och tittat och han fortsatte neka, varför gör man det när man vet att man blivit påkommen? Jag gick ner till mina skåp och sedan kom han ner och vi pratade. Han lovade massa saker och sa hur mycket han älskade mig och allt så gick vi till mig. Här somnade vi tills jag skulle laga maten. Jag lagade stekta korvar och kötbullar, makaroner och ost-sås. Såsen var svår att göra men fick lite hjälp av storebror. Det var iaf gott och efter det kollade vi på simpsons. Nu sitter jag bara här vid datan och nördar mig inte så kul. Imorgon börjar jag tolv så det är ju skönt. Ska fortsätta lala mig nu så nattinatti, ciao<3


Vad tycks om den rosa kamran jag önskar mig? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte också köpa den =) får se vilken det bir

2008-03-13 @ 23:16:32
Postat av: Anonym

den har min syrra!
fast en blå

2008-03-14 @ 14:26:56

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback