Lite tråk sådär (a)

Dagen var helt okej, jag var mest bara hemma på dagen och tog det lugnt men det kan man ju också göra. Kollade lite på tv osv, sedan var det mat, min syster hade lagat wok, muuums säger jag bara. Fast blev inte mätt då jag bara åt nudlarna (a) Men efter maten kom den där efterlängtande semlan, slängde lite grädde på slutet men det var helt okej. Efter maten kollade jag på tv och satt vid datorn men så tråkligt att bara sitta inne. Så jag tog en promenutt till jakan och runt där. Träffade lite främlingar som började snacka o det är ju alltid najs, pratade med bästis i tele och mötte ännu mer främlingar som snackade. Sedan drog jag till nick som inte var hemma. Låg i hans säng sedan kom han och vi låg och snackade medans hans brorsa störde. Kom nyss hem och tänkte hoppa in i duschen. Det blev ett kortis inlägg men i did it for you bejb ;p Ciao<3
image621

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback