lol

Maten blev super god, godaste tacosen ska ni veta! Hela familjen var griniga vid matbordet fast på ett så roligt sett så att jag inte kunde sluta skratta. Jag skrattade så att tårarna sprutade och jag överdriver inte nu. Har nog aldrig skrattat så mycket, för jag skrek rakt ut och grät som fan. Så det var faktiskt härligt. Efter maten fick jag dock diska allt vilket var en pina men nu är jag klar med det. Vet inte vad som händer den här kvällen men antagligen inte så mycket. Måste egentligen städa mitt rum eller plugga men jag har verkligen inte orken? Jag orkar egentligen inte ens sitta vid datorn. Vill bara ut, vara med alla och ha roligt! Hatar skolan fan, måste man vara hemma kvart över tio, nej blää. Nej nu tog mina tankar och ord slut också så kanske måste ut och gå en prommenad eller något. Ciao<3
image620

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback