Lördagen

Idag fick jag vakna tidgt då nick skulle till cyper town. Var väldigt trött men min syrra ringde och frågade om jag ville med till kista och eftersom att jag inte hade något annat att göra så fick de bli så. Pappa kom och hämtade mig lite över tolv och körde oss dit. Faktiskt roligt att umgås med syster då det var länge sedan och hade riktigt roligt. Vi kollade i massa affärer men hittade inte så mycket, tre par hotpants från ginatricot som jag älskar. Min syrra därmot hade flera påsar från nästan alla affärer, haha! Men som sagt fyller ju år snart. Hittade lite kläder att önska mig iallfall. Efter ett tag började vi bli hungriga så bestämde oss för att äta på donken men hon ändrade sig till bk så jag köpte en cheeseburgare så gick vi till bk.. Hon skulle bjuda mig på en pommes o beställa sig en meny. Jag fick en mellan pommes och hon en stor, men när de hamnade på brickan var de endå lika mycket i de så min syrra sa till mig att det var lika mycket i båda. Och han i kassan suckade tog pommesarna och fyllde på extra mycket? Han måste ha hört fel och vi började skämmas och fnittra med rosa ansikten och försökte förklara men vi fick iaf mer än vanligt och han sa tillräckligt mycket nu? Vi var nöjda och gick och åt. Sedan åkte vi till jakan, min syrra köpte godis och tog fel på buss så vi fick gå hem. Duschade nyss och ska snart äta. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback