Min fredag

Vaknade vid kvart i nio av lite sms. Jag började locka mitt hår vilket tog ungefär 20-30 minuter. Sedan fixade jag allt annat och var klar tidigt. Det fanns ingen ost hemma så jag kunde inte äta frukost utan gick till skolan där jag mötte nick så åt vi på hans matkort. Potatisbullar, riktigt mumsigt. Är bara lite trött på att man inte kan gå i skolan utan att alla ska glo, är det för man är fel? Eller snygg? Eller har någon stor fläck någonstans? Det är bara störande och gör en osäker iallfall. Började bilden tolv där jag gjorde klart mina granatäpplen. Jag och malin sjöng vara kinesiska låtar som jag älskar vilket några i klassen verkade tycka var störande. Efter skolan gick vi iallfall och gymmade, jag var sjukt duktig och är jätte stolt över mig. Sedan gick jag, nick och hans brorsa till centrum. Kollade på lite kläder som vanligt och hittade faktiskt lite som jag fick på bild ( nedan ). När vi hade varit där ett tag gick vi hem till han och deckade i sängen. Vaknade sedan när det var mat och nu kollar vi på någon bra film på trean. Ciao<3

P.S Ursäkta alla bilder men som sagt de är från min mobil, får hoppas jag får en bra kamra snart! :)

torsdags morgon

torsdagens outfit

lite bilder från imorse

några klänningar från ginatricot

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback