My little day

Go'kväll, tänkte berätta lite om hur dagen blev nudå. Morgonen var seg och jag lyssnade mest på hög musik för det var bara mina syskon hemma och de var vakna. Men jag och charlie gick till skolan vid tolv iallfall där vi mötte gabbi. Vi åt mat nästan på direkten och satt där och snackade. Det var någon slags tacos grej men vi tog mest chips som vi proppade i oss. Sedan skulle vi till lärcentrum men det fanns inga lärare där så vi satte oss och snackade. Alltså blev det inget plugg, det var ju synd nu när man anträngde sig lite. När klockan var tjugo i två så mötte jag upp nick. Vi gick hem till han och myste och åt nudlar. Efter det bar det iväg till gymmet. Kändes jätte skönt förutom att det är tre killar som alltid ska vara där jag är? Himlans stalkers. På slutet slog jag vad med nick att de skulle komma om vi började stretcha på mattan och skoja inte! De gick dit, de skulle inte ens göra något där? Men de ställer sig där och spänner sina muskler ( baota muskler dessutom ) och snackar om vem som har störst? Mitt framför mig och nick, jag tyckte lite synd om nick för att han är så liten medans de var så biffiga så jag sa att jag väntade på han utanför. Blir så störd på alla killarna på gymmet som tror sig och ska glo på än så att man knappt kan träna. Men efter gymmet så gick vi hem till mig. Kollade på tv och sedan blev det mat. Rester, ris och köttgryta. Till efterrätt fick vi hembakad semla, mums. Lite mycket grädde bara, vilket märktes då hela familjen klagade att jag hade grädde på näsan och hakan -.- haha! Skrev klart min önskelista nu också, eller tror iaf att den är klar och imorgon är det ju faktiskt två veckor kvar bara och mina päron måste honna köpa allt. Nu ska jag snart kolla på CSI, eller om en timme whatever, natti. Ciao<3
image596

Kommentarer
Postat av: en person som tycker du är skit fin<33

du är så jävla fin

2008-03-12 @ 15:41:00
Postat av: Emmy

Vart har du köpt klänningen & playboy hotpantsen?:D

2008-03-12 @ 17:38:13
Postat av: malin S

alltså håller totalt med, det där på gymmet att alla ska glo. man vill bara träna men det går ju knappt när man har ögon på sig 24/7 usch säger jag bara.

ha en bra kväll

Postat av: isabelle

Anonym; Tack så jätte mycket, skulle vara roligare om du skrev ditt namn ngngång

Emmy; Klänningen är från Ginatricot fast köpte den förra sommaren och hotpantsen är från Bulgarien ;o

Malin S; Haha jo precis men vi får väl leva med att killarna gillar att titta på oss ;d haha

2008-03-13 @ 07:31:41
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback