Påskafton idaao

Idag är det påskafton, jag och nick vaknade ganska tidigt. Jag hade fått två påskägg av päronen och nick två. I nicks låg det massa godis och en 50 lapp. I mina låg det massa godis och smycken. En ring och ett par örhängen var det jag sparade då det andra inte var i min stil. Och godiset gav jag till min brorsa då det känns onödigt att äta godis om jag inte ens tycker det är jätte gott. Hade nog hellre velat ha annat godis men det här är nog bättre då jag försöker gå ner i vikt. Har faktiskt inte ätit onytta saker den här veckan som var. Och känner inget stort behov av det heller vilket jag kände förut. Och har börjar gå prommenader på kvällarna så allt känns underbart. Just nu sitter jag hos nick. Han hjälper sin pappa att göra om sina föräldrars rum. Klockan sex ska vi äta påskbord hemma. Ska ta lite bilder då med som jag kan lägga in kanske imorgon. Här kommer lite bilder från idag dårå, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte kallt om fötterna? ;)

Postat av: isabelle

Sara; haha nä faktiskt inte, det var ju knappt någon snö förutom just där i skogen, just därför jag ville fota där haha :)

2008-03-24 @ 10:53:49
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback