Påsklov aiit

Äntligen är det påsklov, fyfan vad jag har längtat. Skolan tar kol på mig jag står verkligen inte ut att sitta på en lektion i över en timme och "plugga". Dessutom känns det som att det här lovet kommer bli as ballt. Idag är det långfredagen, ska städa mitt rum och ta fram lite påskstuff. Vi ska äta en fin middag och pappa kommer att laga oxfilé, bakad potatis och till efterrätt citronmaräng-paj. Om jag ska vara med någon idag vet jag faktiskt inte än, så det får jag väl se. Imorgon är det påskafton, då ska alla äta påskbord hos mig, fast äter aödrig ngt på påsk/jul bord, helt enkelt inget i min smak. På söndag kommer min farmor&farfar hit och vi ska fira mig och farfar. Farfar fyller år dagen innan mig, alltså tisdag. Så då får man lite paket så det är fan najs. Sedan är det måndag, annandag påsk då va? Det blir iaf fin middag då med så vi har lite att stå i här hemma. Och på onsdag fyller jag år. Så just nu känns det bara perfa! Ja det var lite fakta om vad som lär hända de senaste dagarna men jag ska försöka uppdatera lite varjde dag endå. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback