Shopping

Började tio i tio men är endå så sjukt trött att jag vill sova nu. Matten var seg som faan men vi gick igenom provet så nu har jag lärt mig lite. Sedan var det lunch, hade inget matkort men åt på samma tallrik som malin. Det var den roligaste lunchen på länge. Det var bara jag och malin som åt men på slutet kom gabbi. Vi satt där ett bra tag eftersom att vi endå hade hål. Sedan drog vi till jakan. Köpte sex godisar och kollade i affärer. Sedan åkte vi tillbaka och hade idrott. Redskapsbana, skit kul var det. Förutom att jag ramlade ner på en grej man skulle springa upp på eftersom att jag bara hade strumpor. Och så var det jobbigt som fan, vilket gjorde att jag sket i gymmet, vet dåligt men så blev det. Historia var sista lektionen, men den gick fort så var dagen slut. Jag och nick gick till centrum och jag köpte ett grått långt linne och ett par svarta knytskor, funderar på att lämna tillbaka de grå isåfall. Sedan har det inte hänt så mycket faktiskt. Här kommer lite bilder från åttan. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback