Skuula tomorrow

Dagen igår blev inte så jätte lyckad som jag hade tänkt men den funkade. Fick iaf den godaste pan pizzan, smakade inte lika gott som vanligt då de glömde såsen, haha. Vi kollade på två filmer, först Evan den allsmäktige, den var väl bra. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta på slutet bara haha. Efter den så sjöng vi singstar och alla fattar väl att jag vann överlägset (a) haha nejmen ska inte skryta ;d. Efter vi gjort det ett tag så kollade vi på filmen Dan in real life, det var tydligen samma huvudperson som den första filmen så det blev lite tjatigt. Men den filmen var faktiskt bättre. Handlar om Dan som har tre döttrar och frun har gått bort. Så när han träffar en tjej börjar han gilla henne men det har sina nackdelar, tänker inte avslöja hela filmen men slutet var bra. Vi gick och la oss väldigt semt då vi satt och spelade spel på våra mobiler. Nick har nämligen laddad ner olika bra spel och lagt in på våra mobiler. Två spel har blivit mina favoriter ett pingvinspel ( som jag är tredje boss på ) och ett bilspel.

Idag händer det inte så mycket märkvärdigt. Nu städar nick som vanligt och jag surfar omkring på saker. Jag ska nog dra hem vid fem-sex eftersom att jag ska färga håret, äta och kanske träffa bästis. Imorgon är det skola igen vilket jag inte orkar med. Vill helt enkelt inte så jävla jobbigt. Men eftersom att det tillhör en del av vardagen får man väl gå dit. Om 24 dagar fyller jag år. Har fortfarande inte skrivit en önskelista men den kommer väl. Nej ush vad tiden går fort känns som att jag nyss fyllde femton fan. Aja nu ska jag kolla runt efter saker att önska mig. Ciao<3

image512image513

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback