Snöbollskrig

Vad hände med all snö i år? Okej det kom några skvättar som försvann på engång. Liksom okej det är jobbigt med snö ibland men det är så sjukt mysigt. Kolla bilden nedan, den tog jag förra året, ser jätte mys ut tycker jag. Fick inte ens åka snowracer i år ju. Jag minns hur det var i skolan i sjuan, alla killar hade snöbollskrig tillochmed inomhus, hade alltid massa snö i mitt skåp. Och då menar jag inte typ 3 bollar utan verkligen tjocka lager av snö över hela böckerna. Och i åttan, fyfan. Killarna drog ut tjejerna i snön och mulade sönder oss. Kommer ihåg att de drog ut paula så skulle jag hjälpa henna så tog de tag i mig. Drog mig över hela skolgården medans alla kollade på. Men det var endå kul. I nian hände inte så mycket eftersom jag lärt mig att säga ifrån(!) Men visst halkade man på isplättar ibland. Men som sagt klimatet förändras, to bad.
image533

Kommentarer
Postat av: Charlie

Usch blev också mulad i högstadiet inte kuul :D Fast jag var ändå bättre på att säga ifrån än vad du va (a) Jag brukade få damp och typ sparkas och bitas och grejer hahahaha

Postat av: isabelle

hahaha sötis :)

2008-03-04 @ 20:26:18
URL: http://isabellebongcam.blogg.seha

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback