Solat

Hade varken tiden eller orken att lägga in ett inlägg igår, och vad jag minns hände inget märkvärdigt förutom att jag fick 24,5 av 30 på engelska glosförhöret. Så nu vet jag att jag kan om jag pluggar iaf. Idag var det verkligen en skön dag fan. Först försov jag mig så jag bara hade svenska i 40 minuter. Därefter hade jag håltimme. malin och jag var de enda av fantastic four. Vi satte oss i ett glasgrupprum och lyssnade på musik och skrattade. Men vi var tvugna att gå eftersom att vi började att koka av värmen som lystes in med solen. Så vi gick och åt mat, raggmunk, inte alls gott så vi gick. Satte oss på "soldäcket" och det var så skönt att jag vill sitta där nu. Vi tog av oss jackor och skor och det var endå jätte varmt, vinden nådde oss inte och solen lös, kändes som sommar. Nog den skönaste håltimmen jag haft. Där satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och det var jätte trevligt. Så började vi med bilden. Vi ritade av fisk krokar den här gången. Efter skolan så gick jag hem till mig med nick. Jag tog ett bad medans han satt brevid och försökte smygta bilder -.-(!!) Kände mig riktigt fräsh efter och jag packade o vi drog till jakan centrum. Där lämnade jag tillbaka de gråa tygskorna och fick 200 kr, yes nu är jag rik! Försökte hitta andra saker, skor, väskor, smycken, tröjor ect. för jag måste ju önska mig något fyller fan år om 19 dagar! Men hittade inget som jag tyckte var märkvärdigt. Vi köpte mat och sedan gick vi hem till han. Han lagade mat, pizzabullar, jävligt gott. Vi har nyss ätit klart och ska snart kolla på film. Och vill bara säga att jag tänker på dig, du vet vem du är. Men lägger nog in ett inlägg innan jag ska sova också, ciao<3

Över bilder från idag och under en bild från i måndags.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Ahaa så DU har min gråa kofta :D Har letat efter den som en galning, trodde den var borta haha!

Postat av: isabelle

HAHAHA! Jag trode du visste att jag hade den sötis, puss!

2008-03-08 @ 12:51:28
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback