Tack tjejer (:

Dagen slutade jävligt bra, vid halv fyra tiden plingade det på dörren. När jag öppnade började Gabriella och Charlie sjuna Ja må hon leva så högt så jag skämdes, haha. Men det var jätte kul och blev jätte glad. När de kom in hade de bakat en tårta till mig, fett söta. det var alltså det som var hemligheten, fast jag hade redan börjat fatta det genom vad de sa. Vi satte oss och käkade tårta och snackade girltalk. Därefter gick vi upp på mitt rum, pratade, lyssnade på musik och tog lite töntiga bilder. När klockan blev lite innan fem följde jag och charlie gabbi till bussen för att sedan gå mot ica där jag skulle köpa tortellini. På vägen dit var det tre små killar i 7-8 års åldern som frågade om det jag hade på mig var "en sån där fjällrävs jacka?" Jag svarade ja och de tyckte att det var coolt, haha! Väl inne på ica mötte vi charlans pappa. När vi stog i kassan upptäckte vi att det saknades två kr så jag bad charlie leta efter sin pappa. Medans hon var borta skedde en underhållande konversation mellan kassörskan och en gubbe efter mig. Orkar inte gå in på vad men det var roligt. Charlie skulle äta hos mig så hon höll mig sällis när jag lagade maten. Som blev riktigt mumsig. Vi åt oss jädrans mätta och gick senare till mitt rum och kollade gamla bilder på datorn. När hon gick vid åtta så gick jag till nick. Här har jag bara kollat på Criminal minds, badat och fixat bilderna så det gick ganska snabbt alltihop. Men är nöjd med hur allt slutade. Nu ska jag mysa i sängen med nick. Ciao<3





Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback