Tråkigt i väntan

Vad heter du: Johanna Isabelle Bongcam Larsson
Var bor du: Baylake
Trivs du där: Det är ganska chill
Brukar du läsa horoskop: När jag har tid-ning
Har du körkort: Är inte 18

Favoritdjur: Monkey
Festar du mycket: Inte så mycket som jag skulle vilja
Sprit, cider, vin eller öl: Då blir det nog först cider
Brukar du bli för full: Nej det skulle jag inte påstå

Antal kuddar i sängen: 8 jaao
Äger du ett busskort: Näj d är inget för mig
Vad åt du till frukost: Lasange från yesterday

Har du haft sex idag: Nej *stolt*

Nästa mål i ditt liv: Få den kroppen jag vill ha

Hur svarar du i mobilen: Halå? Eller Isabelle
Antal timmar sömn inatt: Absolut ingen aning
Sov du ensam: Nej med nick

Din hobby: Dans, musik, festa och mysa?
Vad är det för veckodag: Hm.. torsdag
Vad åt du senast: En sur rosa liten godis
Vem fick du sms av senast: Charläääjn
Vem ringde dig senast: Osäker men kanske mamma?
Godaste ölen du druckit: Håller ingen koll på det
Vilka hårfärger har du haft: Brun,mörblond, blond, platina, röd, svart, lila, you name it
Vad såg du senast på TV: Operah tror jag
Vad läser du för bok just nu: Ingen faktiskt

Längd: 162 tror jag
Skostorlek: 37
Hårfärg: Färgat mörkbrunt
Är du kär i någon: Ja
Vad gör du om ett år: Är ute på krogen

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej och jo, isåfall skulle det vara utomlands
Dricker du: Vatten, läsk, mjölk, alkohol, juice det mesta?
Vilken parfym använder du: Naomi Campbell Cat deluxe At night
Vilka skor använder du: Olika varje dag äger runt 30 par så ;/
Dagens klädsel: Vita ministeps, mörkblå jeans, vitt långt linne och rosa adidasjacka


Kommentarer
Postat av: undrar?

gillar du nick fortfarnde??

du e så jävla fin, vill lätt bli tsm med dig

2008-03-27 @ 22:29:00
Postat av: isabelle

undrar?; Ja jag älskar hnm fortfarande, kan du inte skriva vem du är?

Postat av: :D

du känner mig så mkt kan jag säga;D

2008-03-28 @ 23:26:51
Postat av: isabelle

:D ; hm okej det gjorde det inte lättare, säg bara vem du är ;o?

2008-03-29 @ 13:22:03
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi nu blev du lite nyfiken;) sötnos

2008-03-29 @ 19:03:53

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback