tu eres la mujer mas hermosa del mundo

Söndag.. vaknade vid elva och kände mig så sjuk. Nick hämtade ipren och vatten så det hjälpte lite. Låg i sängen tills klockan blev mycket och hans mamma hade gjort pannkakor. Sedan la jag mig i sängen igen tills jag gick hem vid två. Det var fint väder ute så gick en massa omvägar hem, så skönt. När jag kom hem satt jag vid datorn tills halv sex så jag kollade på KYLE XY och lite av One three hill, det sista har jag inte tittat på på länge och det märktes verkligen, alla hade förändrats, fått karriärer, barn m.m helt sjukt men det blev mat så hann inte se klart. Vet inte vad som händer ikväll, jag funderar på att ta en promenad för mig själv bara för att få lite motion och njuta av livet. Imorgon är det måndag och börjar tio, det ska bli skönt. Idag sa en person till mig att jag var den vackraste flickan i världen (rubriken) och det gjorde faktiskt min kväll om jag ska vara ärlig. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: så jävla fin

så jävla fin rumpa du har & hela du e fin

2008-03-16 @ 20:33:13
Postat av: Anonym

men herregud klä på dig :s

2008-03-16 @ 23:19:25
Postat av: isabelle

så jävla fin; tnx alot :)

anonym; jag var påklädd men om du tycker att ett par hoptpants och en tröja är att vara naken så visst, då hoppas jag du kommenterar det i alla männsikor som har bild på sig i bikini också, för det verkar vara något fel? Eller DU kanske skäms över din kropp men tro inte att du kan läsa min blogg för att skriva nedstämda comments, peace

Postat av: Charlie

Ääh den där anonyma är säkert emo och måste klaga på alla andra för hans/hennes liv är så fucking jävla misslyckat, synd det iallafall!
Fan, ingen klagar ju på folk i bikini? Men så fort man har underkläder (som du knappt har) så blir folk hysteriska, LÄÄÄGGGG AAAAAAV VI LEVER PÅ 2000-TALET SKAFFA ETT LIV :S

2008-03-18 @ 15:50:29
URL: http://charlielouisewandel.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback