Yesterday

Nu ska jag berätta lite om igår, jag och gick nick hem till mig för att äta middag. Pappa hade lagat skit god mat, kött, potatis i ugn, korv och ost. Han hade tillcohmed ansträngt sig med att göra champinjoner i god röra åt mig men glömde de i mikron vilket han kom på senare under kvällen. Till efterrätt åt vi mandelkrokants glass med kolasås. Efter maten åkte min mamma och pappa till en bio i stan och de skjutsade min syster som skulle ut också. Efter en stund gick min brorsa med sin tjej och jag och nick blev ensamma hemma. Vi satte på högsta volym och jag dansade medans han låg i sängen o kollade på. Blev fan skit svettig och andfådd av alla sjunga med och dansa men det var iaf roligt. Sedan gjorde jag mig iordning så drog vi hem till han. Hans pappa gjorde en god fruktsallad som vi åt medans vi kollade på en film. Vet inte vad den hette men den var verklighetsbaserad och handlade om ett par som låst in sin dotter i ett rum fastkedjad på en stol i 13 år. Den var verkligen hemsk, alla borde se den. kan inte fatta att man gör så mot ett barn. När hon kom ut kunde hon inte prata och fattade ingenting. Det var otroligt sorgligt. Vi gick och lade oss väldigt sent men vaknade endå sent idag. Idag har jag inte gjort mycket. Väntat på att nick ska städa klart så vi kan gå och gymma men han verkar ha glömt bort det. Så sitter bara här och har tråkigt, funderar på att gå hem snart men vi får se. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback