Annan design och plan

Har ändrat designen ,vad tycks :)? Har också ändrat kvällens planer. Eftersom att maten blev så sen orkade jag inte dra ut. Sitte här med mjukis och tare chill. Kollar på so you think you can dance sedan kommer sanningensögonblick. Därefter ska jag duscha för att sedan kolla på dirty, sexy, money och sedan forts. av sytycd. En sak jag tycker är underlig är hur folk kan förändras så himla fort? Liksom tycka och säga en sak sedan dagen efter tycka en annan? Hur kan man säga saker om man inte står för det sen? Nej, förstår inte hur människor tänker ibland. Nu ska jag fortsätta kolla på tv, hare bäst, ciao<3

Tess du betyder otroligt mycket för mig, du ska veta att jag finns här för dig<3



Kommentarer
Postat av: Linnéa

skitsnyggt! dock är klockan liite ivägen (a) :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback