Ännu en helg mä brudsen

Igår efter skolan gick jag och gabbi hem till tess. Vi gick med hennes mamma till centrum och köpte en vattenpipa, den enda tobaken som fanns som verkade god var med vindruvor, kan bara säga att den inte var så god alls. Vi gick direkt hem till henne och satt inne i hennes rum och rökte. Sedan satte vi oss på balkongen i solen och rökte medans vi fick mat av hennes mamma, fjärlismakaroner och köttfärs. Sedan drog vi oss in och gabbi skulle hem och äta för att sedan dra på fest. Jag och tess dansade och provade nästan alla hennes kläder. Sedan tog vi ett antal bilder och det blev mörkt där ute. Då ville vi gå ut och ta bilder vid vattnet i riddarparken. Haha, där hände en ganska kul grej. Jag satte mig och juckade på skoj i luften så började tess skratta, och jag tänkte ' va men så kul var det inte? ' så visade det sig att det kommit två killar bakom mig och sett allt, sjukt pinsamt men endå roligt. Vi lekte lite kaxiga men fick iaf deras sista cigg för att sedan lämna dem. Så tog vi lite bilder sen iaf. De bilderna kommer när tess kan ladda upp de. Vid halv ett drog jag hem till nick för att sova.

Idag när jag vaknade gjorde jag mig iordning för att sedan möta tess i jakan. Där köpte jag en brun munkjacka som var på rea för 74 kr. Innan kostade den 299. Sedan drog vi till henne och hämtade vattenpipan för att sedan sätta oss på en filt i riddarparken. Så sjukt schteek. Hennes mamma köpte jordgubbar, cocacola och chilinötter så det kunde inte bli bättre. Fast det blev det för sedan kom sötnosen gabbi och kalle. Det blev najs musik och snack. Jag trivs verkligen med mina tjejor. Jag drog vid halv fem för att möta nick. När vi kom hem visade det sig att vi skulle åka till donken och äta så dit åkte vi. För min del blev det tre cheesburgare och en mellancola. Men efter en och en halv burgare mådde jag verkligen illa. Kunde inte äta den tredje så den ligger här brevid mig. Ikväll blir det film med nick. Tess och gabbi ska till marcus och det blir väl lite chillkrök där, kommer tänka på dem. Taha! Nej här kommer lite bilder från dagen, ciao<3

image983






Kommentarer
Postat av: Sarah

I vilken affär köpte du munkjackan? den va sjukt fin ;D

2008-05-28 @ 00:41:07
Postat av: isabelle

Sarah; Tack! Den är köpt på Stadium i jakan. Det är ju utförsäljning så 74 kr och ordn. pris 299!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback