Bring back those nights when I held u beside me

Kom bara fem-tio min sent, blev klar med dockan. Den blev sjukt söt men det känns fortfarande som att något saknas. Det började spö regna när jag och charlie var i simhallen, så när vi skulle gå var jag tvungen att ta av klackskorna som ej tolde regn och strumpbyxorna. Så barfota gick jag till skolan i regnet, snacka om pinsamt. Väl inne i bilden igen satt jag nästan bara där för att sedan gå hem med nick. För engångsskull var allt som vanligt igen? Tills vi gick ut för att möta tess, men vet inte riktigt hur det blir mellan mig och nick, han behöver visst tid. Förståligt?
Vi mötte iallfall tess och jag fick låna hennes adidas mjukis o hon mina sss. Så sate jag o nick oss på hans gård och han skickade låtar till mig. Så bar det iväg hem. Mamma lagade maten åt mig och min brorsa. Men han jobba så han kom inte förens nu. Det blev majskolvar med vitlökssmör och knäckebröd med ngn fisk och efterrät fruktsallad med blåbär, melon, mango, en till melon och jag vet inte vad (a). Nu ska jag tona håret, annars hade jag nog varit med gabbi. Måste också läsa lite i min genelska bok som ska redovisas imorgon. Och klockan nio är det DH som man inte får missa. Hopas ni andra får en lyckad kväll, Ciao<3



Don't leave me in all this pain.
Don't leave me out in the rain.
Come back and bring back my smile.
Come and take these tears away.
I need your arms to hold me now.
The nights are so unkind.
Bring back those nights when I held you beside me.

Take back that sad word good-bye.
Bring back the joy to my life.
Don't leave me here with these tears,
Come and kiss this pain away.
I can't forget the day you left.
Time is so unkind.
And life is so cruel without you here beside me.

Un-break my heart.
Say you'll love me again.
Undo this hurt you caused,
When you walked out the door,
And walked out of my life.
Un-cry these tears,
 I cried so many nights.
Un-break my heart,
my heart.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback