Come back

Känner att jag lika gärna kan skriva, spelar ingen roll att jag mår skit måste endå skriva av mig. Helgen har varit ett helvete förutom när jag var hos tess, vilket var typ nästan ehla helgen. Vi drack cider, åt chilinötter, lyssnade musik o var lite deppiga ibland. Men kändes skönt att vara med någon man verkligen kan snacka med. Skolan har därmot gått åt helvete, men what to do ajt?

Idag började våra frilaggda veckor, som innebär bara bild i två veckor, ett skönt schema alltså. Vi ska göra klart dock filmen. Idag började jag sy adidas tröjan. Slutade tre och tog sälis med charlie hem. Satte mig vid datorn en kortis för att sedan dra och köpa mat med paula. Vi snackade om saker som hänt och stod kvar en stund ute innan jag gick in igen. Så började jag laga maten till mig min mamma och brorsa. Efter jag diskat gick jag till jakan och mötte gabbi så gick vi till tess. Det blev en mysig hemma kväll med sång, tv, chilnötter, juice, snack. Sedan fick man brådis hem, ringde pappa och sa att jag blev sen, kom hem tjugo i elva och hoppade in i duschen. Nu sitter jag här o skriver med tess på msn. Ska snart lägga mig och sova men har svårt för att sova nu när allt det här med nick gör mig ledsen. Har faktiskt inte sovit bra alls. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback