Den rätta?

Tar tillbaka att alla killar är skit, för när jag tänker på de som endå alltid funnits där och försökt hjälpa än så vill de ju bara ens bästa. Men det jag inte förstår är varför de måste vara som de är, de har svårt att säga hur de känner, de talar oftast inte sanning för att de inte vill såra den som han älskar. Men det gör bara allt värre, vilket de inte förstår. För de fattar nästan aldrig ngt, om man är sur tror de att man har pms, men vet de ens vad det innebär? Finns så himla mkt som är fel med killar att jag inte ens orkar skriva ner det. Men det finns också bra. Det jobbigaste är väl att hitta den rätta, och påvägen dit blir man mycket sårad. Men till slut, så finns det nog nästan alltid den som är perfekt för än själv. Jag vet inte om jag hittat min än, på ett sätt hoppas jag det och på ett annat gör jag nog inte det. Säg till när ni hittat eran, taha. Ciao<3
image968

Kommentarer
Postat av: Charlie

Bra skrivet! Jag har hittat min drömmis. :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback