Depression

Ingen bra dag någonstans! Jag gick till skolan med MJUKIS, munktröja och strumpor i slip-in skor. Vilket väckte många synder då jag brukar ha lite mer fina kläder på mig. Sedan hade vi matte, och jag var bara så fruktansvärt nere, allting som hänt har gjort att jag hamnat i en depression, det är hemskt. Jag har försökt att vara glad ett tag men det äter upp mig inifrån. För just nu mår jag verkligen inte bra, allt bråk med nick som har gjort att vi inte setts sen söndags. Allting med att jag blev kallad saker av min "kompis" som står i ett annat inlägg. Sedan att kämpa i skolan för att klara så jag iaf får g i alla ämnen, det är så ansträngande. Och har blivit så osäker med mig själv helt plötsligt. Alla kommentarer om att jag är tjock osv har gjort att jag verkligen mår dåligt, känner att jag bara vill träna och inget mer än träna. Men jag försöker. Efter matten hade vi iaf hål, jag och malin gick omkring o snackade och satt utanför matsalen och roade oss. Sedan åt vi, fisk och pasta. Så började bufferteftermiddagen. Malin och jag hade nationellt prov i engelska, muntligt. Det gick inte så jätte bra men det funkade.

Efter provet drog jag till gymmet, kärde hårt de första 20 min på cyckeln. Svetten rann och alla killarna glodde. Några går i min skola och de försökte fråga vilken nivå och hur många kalorier jag blivit av med och skit men sa att jag inte brydde mig så de fick kolla själva. Sedan blev det mage, inne-yttre lår, baksidan av lår, "kärlekshandtagen" och rumpan. Sit-ups blir det ikväll. När jag var påväg hem regnade det och hade ingen jacka och det läckte in vatten i skorna ( såklart!! ). Väl hemma bytte jag kläder och nu sitter jag bara här. Ikväll ska jag hem till tess med gabbi. Egentligen är jag bara så sjukt trött och nere men hoppas de ändar på det. Får bli repris på Top Model på söndag istället alltså.

Och vill bara säga att nu vet jag vilka det är som bryr sig. De som jag inte väntade mig skulle undra vad det var med mig frågade medans andra bara ignorerade? Den jag absolut trode skulle bry sig mest brydde sig minst. Vilket jag verkligen tycker är synd. Men är iallfall glad att jag har er andra där ute som bara finns och försöker hjälpa mig, älskar er!

Kommentarer
Postat av: maliiin

:( du ska inte behöva må dåligt. gud sånt där är hemskt :( men försök få minst G i allt :) du klarar det. finns alltid om du vill prata även om jag inte känner dig suuperbra!

Postat av: Anonym

Det krävs mer än så för att säga att man lider av depression, du mår dåligt & känner dig nere men deprimerad är sååå mycket mer än du kan förstå.

2008-05-16 @ 19:04:28
Postat av: isabelle

ja men det är såååå sjukt mycket jag lider av som jag inte skriver i min blogg, jag har faktiskt ett privatliv så säg inget du inte vet ngt om..

2008-05-16 @ 21:16:06
Postat av: L H

du skriver bra

2008-08-09 @ 17:48:37
URL: http://lhilding.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback