down

Igår slutade jag vid fyra då vi gjorde klart filmen så vi blev lediga idag. Efter skolan gick jag o nick tsm hem till mig. Han åkte o köpte tortellini medans jag började förbereda lite. Sedan kom han tillbaka och jag gjorde min goda tortellini och sallad. Efter maten kollade vi so you think you can dance där mona vann. Sedan tog vi bussen till jakan, på bussen mötte jag malin, carro, anna o jennifer. Vi gick tsm ( utan nick, som gick hem ) till riddarparken där vi mötte ett dussin folk och röäkte vettenpipa. Men sedan kom alla myggen! Jag fick tre myggbett, och är allergisk så inte kul alls. Det kliar dock inte men är svullet. Gick hem vid elva. Somnade på engång. Idag vaknade jag vid nio. Ensam hemma o har varit det enda sedan dess. Har faktiskt inte gjort så mkt. Och vet inte vad som händer idag heller. Känner mig helt slut och helt nere. Nej, usch. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: en kusin

kommer du att åka till Uppsala för att gratta vår kusin Liv när hon tar studenten?

2008-05-30 @ 16:47:39
Postat av: en kusin

kommer du att åka till Uppsala för att gratta vår kusin Liv när hon tar studenten?

2008-05-30 @ 16:52:32
Postat av: isabelle

nej jag kan inte det :/ har skola

ska du?

Postat av: kusin

Självklart! Tror Liv blir väldigt besviken om vi inte kommer. Det är från kl. 15 men man kan komma senare också, vi skall dit kl. 18

2008-06-02 @ 10:59:45
Postat av: isabelle

Mjo det klart hon blir besviken :/ men jag kan inte göra något åt det, tycker det är synd men får helt enkelt bara gratta henne :/

2008-06-02 @ 22:18:37
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback