En dag med gabbsan

Till frukost bakade jag eget bröd. När de var inne i ugnen fick jag sms av gabbi att vi började tio och inte ett. Så där satt jag nyduschad o väntade på bröden. Men det blev fart på mig och kom bara en timme sent. I skolan var det chill som alla andra dagar. Vi slutade vid fyra då vi stannade kvar så vi blir lediga på fredag. Efter skolan tog jag och gabbi bussen till henne, där jag faktiskt aldrig varit, tro det eller ej. Men efter ett år så har jag nu varit där, taha. Det var mys och fick se hennes underbara djur. En tjock liten katt, en sprallig liten kanin, en söt underlat och en äcklig orm haha. Vi käkade lite chips för att sedan dra ut igen. Vi gick mot ica där vi mötte kalle, han skjutsade oss på sin "moppe". Höll på att ramla av där bak men ingen trode mig tills jag faktiskt gjorde det, men på fötterna såklart. Sedan kom nick ner till ica och vi köpte makaroner och glass. Sedan gick vi hem, då skulle vi äta middag. Sedan var vi bara uppe på mitt rum och myste. Han drog vi nio då jag kollade på pussycat dolls 2. Såg ettan men hann aldrig se slutet så det kanske jag gör den här gången (a). Annars har jag inte så mycket att säga nu faktiskt. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Mitt katt är inte tjock och min orm är inte äcklig :'(

2008-05-29 @ 17:28:33
Postat av: isabelle

haha joo din katt är sötaste! :D

flåt men tycker ej om ormar ;$


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback