en liten godispåse :)

Skoldagen idag kändes feta seg. Vi började nio och klippte ihop våran film. Asso det var ju sjukt roligt att titta på den, skrattade så att jag fick ont i magen. Men sedan började det bli segt och klockan stod still. Halv tolv fick vi gå på lunch men det var fiskbullar så jag och malin satte oss bara ute och snackade tills vi började igen. Då letade vi efter ljuseffekter, haha det var rätt kul det med iof. Men dagen gick endå segt. Efter skolan tog jag sällis med gabbi till bussen och fortsatte sedan mot jakan där jag mötte nick. Vi gick hem till hnm och snackade lite sedan drog vi till centrum och jag köpte en godis påse ;$ jag vet det är inte helg och jag försöker att ej äta onyttigt. Men har inte ätit onyttigt förutom lite chilinötter hos tess (a). Lite får jag unna mig :). Sedan drog vi hem till han igen men han skulle plugga och sova så jag drog hem. Väntar på maten.

Ikväll ska jag nog ute med gabbi och ante. Får väl se vad vi gör och kanske ej hinner ta på datorn när jag kmr hem, får se. Imorgon är det fredag, ska kanske vara med nick annars kanske gabbi elr någon. Och på lördag blir det vattenpipa och krök hos tess? Får se, men jag hoppas att det blir en lyckad helg. På söndag är det ju mors dag, vad ska man köpa till mami nu då ;/? Ciao<3

image971

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback