Filmer och chillkrök

Igår vaknade jag hos nick, vi började dagen med att kolla på National Treasure | och Kingdom of heaven, båda filmerna var super bra. Sedan gjorde vi oss i ordning och käkade middag efter det hände lite dåliga saker så jag drog hem. Väl hemma hälsade jag på mina föräldrar och gjorde mig iordning för att dra hem till tess. Det tog en stund då jag inte mådde så bra men sen bar det iväg. Mötte gabbi vid falken och vi drog till tess där sanna, marielle och malin också var. Så kom toni och jonny sedan bara fylldes det på med folk. Det var väldigt trevligt och lärde känna tjejerna super bra, det klickade helt enkelt. Jag hade inte sminkat mig med foundation så fick låna smink av tess, superbra smink! Måste fråga var hon köpt allt, fast när jag var klar sminkad var jag tvungen att dra. Skulle sova hos Nick och klockan var över tolv så alla i hans familj hade gått och lagt sig. Gabbi följde mig en bit och det var några skumma typer som ringde min mobil, taha. Men kvällen var underbar. Hos nick satt vi och snackade "tjej-snack" under täcket, jätte mysigt. Så gjorde vi oss iordning och somnade i varandras famn. Nu är det en ny dag och hade inte med mig ngt hit då jag trode jag skulle sova hemma så har lite panik. Men nu ska vi hitta på ngt, kanske se en till film. Ciao<3

image936

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback