Frankrike med kärleken

Längtar verkligen tills sommarlovet. Mer än någon nånsin kan ana! Nick ska ju följa med mig till Frankrike, fan vad härligt! Vi ska bila ner dit, kanske inte så kul dock. Men sitta där bak med kuddar och godis, musik och snack hela vägen. Först ska vi stanna i Blekinge på farmor&farfars land, älskar att vara där ibland, ännu mer när nick är med. Sedan fortsätter vi efter två dagar och stannar på ett hotell i Tyskland ( där jag bott när jag bilade till frankrike i femman, typ. ) Det hotellet har den godaste frukosten, blåbär, jordgubbar, hallon, mackor, frukt, fil, allt man kan önska sig. Och sedan i frankrike har vi hyrt ett hus. Så härligt. Huset har tv, stereoanläggning, telefon, disk-tvättmaskin, mikro, ugn, trädgård, grill. Så det blir lite som hemma (a). Det är 600 meter till havet, 1000 meter till inköpsmöjlighet ( där ska jag shoppa ) och restauranger. Det finns tre sovrum, alla har dubbelsäng. Två badrum, perfekt! Sedan har den en stor terass. Hoppas det är så trevligt där som det låter (a). Jag tror iaf att det kommer bli perfekt! Frankrike nästa alltså! :D Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback