Gör det mig glad?

Varje dag får jag snälla gb på playahead.se. Ibland ignorerar jag dem, ibland svarar jag tack. Det kanske är lite otrevligt men 1. jag är kär i nick  2. jag kan inte starta konversationer med alla? Här kommer några gb jag fått sedan i måndags. Ni får inte veta namnen så det inte är shyst mot dem.

 #35540 - ****   | idag 01:26 [hemligt]
Inte lite söt =D  

#35526 -*******  | igår 00:30 [hemligt]
Du va ju hur söt som helst :)

  #35537 - ************  |  igår 20:40  [hemligt]
söte

  #35525 - ************   |  2008-05-12 22:43  [hemligt]
grymt söt:)

  #35514 -*-**** | 2008-05-12 18:08 [hemligt]
hej sötnos jag vill säga att du e så underbart va gör du puss <3

Det där var lite vanliga saker, men jag har också fått sjuka raggningsrepliker,  har inte sparat dem men en sparade jag för ngn vecka sedan:

"Om det stämmer att man blir PRECIS det man äter så måste du fått i dig något i stil med Aids-infekterat godis nyligen... För du va ju SJUKT SÖT! =)"

Nej nu ska jag göra mig i ordning till skolan, värsta huvudvärken ( hade det igår med ) wierd, Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback