jag älskar dig nick

Gårdagen var väldigt mys, vi åt mat tillsammans med mina föräldrar. Pappa hade gjort en nyttig tre rätters middag som börjades men en sallad på skinka, selleri,rabarber och dill, inget jag var förtjust i. Därefter pastasallad och en slagt kyckling sallas, det var gott. Sist jordgubbar med lime, en slags mosad kaka och en sjukt god ost-kräm till, mums säger jag och nick bara! Hos honom kollade vi på filmerna National Treasure || som var sjukt spännande och bra och Horton som jag längtat efter att få se, i like that kind of movies. Vid tolv drog vi hem till mig för att sova.

Idag var vi ensamma hos mig på morgonen, dansade till musik samtidigt som vi gjorde oss iordning. Vi lagade makaroner till frukost/lunch och drog sedan till j.centrum. Kollade lite saker att kunna köpa till Nick som fyller 17 på måndag ( 5/5 ). Och han köpte födelsedagspresenter till mig då det han köpte inte passade, det blev en svart klänning och ett ljusgrönt underklädes set ( bilder nedan ). Sedan köpte vi kex med ost och chips till ikväll så det ska bli mysigt. Vi kollade nyss på någon film om alla superhjältar, namnet kommer senare. Ska snart äta middag. Ciao<3

image933



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback