Lite skoj stönande

Fredag, kom lite sent till första lektionen och det var i en annan sal än vanligt. Men det gick bra iallfall, blev därmot inte så mycket gjort. Sedan var det hål, jag och malin gick omkring lite i skolan för att sedan äta. Det var pastasallad med kyckling, tyckte det var skit gott speciellt med den grekiska salladen och vitlöks-dressingen. Efter vi ätit satt vi utanför matsalen en stund sedan ut och satt på en sand låda. Charlie och vurre kom efter ett tag, vi snackade och hade faktiskt väldigt roligt. Så drog malin till några andra och jag och charlie gick omkring i skolan för att sedan dra till bilden. Där skrev min grupp klart berättelsen ( manuset ) väldigt roligt faktiskt, lektionen gick snabbt och jag mötte nick.

 Vi drog hem till han där vi myste. Hans lillebrorsa pratade tele med en kompis, så vi tänkte busa. Nick tog upp sin lur och jag stönade fett högt, hans kompis ba - vaah va vad det haha? så lade vi på och hans brorsa kom in men vi låtsades som inget. Sedan gjorde vi det engång till och hans brur lackade. När jag sedan gick för att sätta på mig skorna ( vi skulle till centrum ) så sa hans brur att jag var cp, bitch och hora för att jag gjorde sådär. Så drog därifrån och väntade ute tills nick kom. Påväg till centrum kom en person vi inte gillar som sa en elak kommentar till nick så allting blev cp och nick vart sur så hade ingen lust att kolla på saker så vi gick hem. Påvägen hem såg vi kompisen till den andra personen som nick hatar och nick blev riktigt sur. Nu vill han "inte vara med mig". Men sitter här iallfall, han sover så får vi se om jag drar snart eller inte. Skulle egentligen äta o sova här men får se. Ikväll kanske jag ska till kalhällsbadet på grillfest med några polare men får se hur det blir. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback