Livet är kort, lev varje dag som om det vore din sista

Igår slutade vi vid två så gabbi och jag drog till tess. Vi packade saker för att sedan sätta oss och röka vattenpipa med gänget som vanligt. Det kommer alltid lite nytt folk dit, väldigt kul faktiskt. Vid sex drog jag hem och käkade med nick. Sedan spenderades kvällen med honom hos mig. Idag var jag sjukt seg på morgonen, ville inte gå till skolan. Började nio men gick hemifrån vid tio och gick till nick då. Hälsade o sa godmorgon för att sedan möta gabbi vid bussen. Vi kom vid halv elva. Satte oss i datasalen för att fixa en affisch till vår dockfilm. Sedan var det lunch, men malin och jag gick till simhallen, köpte pommes och tre godisar var. Juste har börjat göra 100 sit-ups per dag nu, sjukt stolt. Iallfall, vi satte oss ute med några i klassen och schtekte lite innan rasten var slut. Då kollade vi på en film om 4 personer från 19-28 år som berättade om självmordstankar,drogmissbruk,anorexia och misshandel hemma bland annat. Sedan skulle vi diskutera saker och några blev väldigt ledsna i vår grupp, usch. Vi slutade tre, jag och gabbi drog till tess och käkade mellis. Sedan satte vi oss i parken och rökte vattenpipa igen. Drog vid sex återigen och nick åt hos mig. Sedan kollade vi på tv och myste, har varit sjukt trött idag. Kollade på DH för ett tag sedan och ska nog sova nu, tidigt för en gångs skull. Imorgon börjar jag faktiskt ett, ska bli sjukt najs. Ciao<3
image992
bilden är omgjord i ph

Kommentarer
Postat av: Anonym

livet e kort ? du kommer alldrig göra nått längre så

2008-05-28 @ 16:15:52
Postat av: isabelle

anonym; jag förstår verkligen inte vad du menar?

asso menar du att jag inte kommer göra livet längre?

eller hotar du mig?

förstår verkligen inte, och ingen ide att vara anonym då jag håller på att söka upp dig

vet vart du bor nu iaf ( om det inte är ett internet cafe ) kan bara säga kungsbron

Postat av: Stephanié

Tror han/hon menade att livet är det längsta vi gör så det är inte så kort ;p Låter inte så hotfullt tycker jag men men..

2008-05-29 @ 17:12:19
URL: http://stephanielinder.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback