Min favorit

Kollade nyss på so you think you can dance, alla killar som var kvar är ju deffinitivt favoriterna. Därmot har tjejer jag tycket om åkt ut. Idag tyckte jag mona och junior var bäst. Och som tur var åkte ingen av de heller ut. Junior är verkligen en favorit, han kan så sjukt många olika sorters danser och lever verkligen sig in i det, det blir intressant att se på. När det var han, ronni och martin som stod för att se vem som skulle åka ut blev jag lite nervös, vet inte varför? Borde inte bry mig om ett himla program taha. Men martin gick vidare så ronni åkte ut. Tyckte det var skitsnack. Alla röstade bara på martin för att han " lockar till sig små tjejerna" men ronni dansade sjukt mycket bättre! Men inte mitt sett att avgöra, men är det ett dans program borde man utgå från det och inte utseendet. Nu ska jag snart sova, börjar ett imorgon men jag ska till skolan tidigare och äta mat taha, ciao<3

image972

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback