Mors dag<3

Igårkväll kollade jag och nick på filmen The breed. Det var den filmen jag sett med gabriella och tess. Förvånadsvärt blev jag rädd på samma ställen som förra gången endå, taha. Till filmen åt vi lite chilinötter men vår så sjukt mätt. Det blev iaf en sen kväll. Och när jag väl sov drömde jag att jag var naken i nicks badkar och att alla kom in dit hela tiden, sjukt jobbigt. Så vaknade jag på natten och inbillade mig ett svart ansikte på nicks täcke så det såg ut som att någon låg där så jag hade skrikit till och nick hade undrat vad det var så hade jag somnat och mumlat ett inget. Jag är verkligen sjuk på nätterna.

Alarmet på mobilen väckte mig kl nio idag. Jag fixade till mig lite för att sedan börja gå hem. Och eftersom att det är morsdag hade pappa köpt massa presenter sedan uppvaktade vi henne vid tio med fruksot på sängen. När det var klart drog jag till nick igen och käkade min frukost, pannkakor med sylt. Nu städar han som varje söndag och jag sitter bara här som vanligt. Vet inte om jag orkar vara med han hela dagen så kanske träffar någon annan, får se. Han ska iaf äta hos mig, fin middag. Sedan blir det power of 10 och sanningens ögonblick tror jag. Ciao<3

image990image991

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback