när man är tråkad

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? - Jävlar jag ser ut som en full bebis

2. Hur mycket kontanter har du på dig? - Ingenting alls

3. Vilket ord rimmar på "test"? - FEST!!

4. Favoritplanet? - Mars för det är i den månaden jag fyller år (a)

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? - Min storasyster

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? -  Favorit? Hm.. Flo Rida ft. T-pain - Get low

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? - Bh + tubklänning

8. Sätter du etiketter på dig själv?  Hö?

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Har inga skor på mig

10. Ett ljust eller mörkt rum? Beror på vad man ska göra i det ;d

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?  Tog den av
Vendela, i like her

13. Vad gjorde du vid midnatt?  Krökade

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? - " Ja e Dt där killen som ringde o sa vänta i stationen  sen du va me gabi elr va hon heter "

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?  iHaha mjo, det borde vara i stan ;/

16. Vilket uttryck använder du mest? - Seriöst, Sådära ect.

17. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? - Nickooz

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? - Minns inte ;o

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Inga

20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? - Inga

21. Vilken ålder har varit bäst hittills? - Haha vet inte men mellan 13 och nu ;d?

22. Din värsta fiende? - Jadu

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? - En bild på mig och nick

24. Vad var det senaste du sa till någon? - Jag leker inte

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga? - Daamn, tar nog cashen jao

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? - Tihi mjo det kan man ju säga ;$

27. Senaste låten du lyssnade på? - Gabbis pa låt

28. Hur reagerade du när du insåg att 12:an saknades? - Tänkte ärligt inte på det ;o

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback