Normal dag med massa skratt

Det blev fan en väldigt bra dag även om vädret inte var helt perfekt. Fick skynda mig till skolan för nat provet och kom bara några minuter innan. Det gick inte så bra men man kan ju alltid hoppas? Sedan hade vi rast en stund innan vi ha mattelektion. Jag,gabbi och malin jobbade skit mycket så att vi ska klara nästa nat prov i nästa vecka. Vi var så stolta. Därefter hade vi hål så malin åkte hem medans gabbi och jag käkade mackor med ost och snackade. När vi satt utanför matsalen med imps,straz, victor så kom det en kille förbi som impz började snacka med, han frågade honom om han skulle på matchen och killen verkade lite generad och osäker. De snackade en stund sedan visade det sig att det var en främling, det var inte killen impz trode att det var, fyfan va vi skrattade. En annan sak jag och malin skrattade åt i ca en kvart var när vi satt utanför skolan och gabbi rökte. Jag kommentareade ett litet hål i min strumpbyxa som jag täckt med naglack så det ej ska gå sönder mer, det hade fastnat i huden. Malin drog bort det från min hud och la till ' meeh det är ju fortfarande ett hål ' man be eeh vaah? Hon trode typ det var klister, fast sen insåg hon att hon tänkt fel ellr ngt, fattade inte men svårt att förklara, det var kul! Så var det idrott, vikarie och jag,malin,gabbi och helena var ute o spelade fotboll, klockan osv. Det var riktigt tjill. Så skuulan funkade.



Efter skolan drog jag och nick till centrum för att köpa present till hans pappa som fyller år imorgon. Han köpte typ ljushållare som var formade som blommer eller något, taha. Sedan köpte vi lite glass och tog det lungt ute ett tag. Vid fem drog vi hem till hnm där jag somnade i typ tio minuter för att sedan kolla på OC medans nick sov en stund. Så hörde jag lite röster och gabbi, tess, martin o några satt utanför o schteekte. Men de drog och då drog jcg och nick till centrum igen så jag kunde köpa smink. Köpte också tre hotpants, very najs. Snabbt hem till mig med hans mammas cykel och jag åt middag. Så jävla skönt att bara ligga i sängen o hålla om varandra sedan, känna varandras värme, mm så mysigt. Han drog hem vid åtta och jag kollade nyss på top model. Ska nog sova om en stund. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback