Onsdagen

Var en enomt rolig och jobbig dag. Började skolan klockan tio där vi filmade våran dockfilm, det var faktiskt skit kul. Eftersom att vi slutade vid tolv så drog jag och gabbi hem till tess. Där började vi med att äta ( vi var skiit hungriga ) samtidigt som vi läste cosmopolitan och snackade. Sedan gick vi in på hennes rum och kollade på en film jag inte minns namnet på. Det var en skräckfilm och den var skit bra. Det var jätte mycigt att bara kunna sitta där i mörkret. Vi filmade lite med tess mobil också, taha. Efter filmen drog vi till centrum och kollade saker. Såg en super snygg munkjacka på Carlings för 599 kr. Det blir väl när man har pengar .. ? Men det hände sjukt roliga saker inne på glitter!! Tess höll på att larva sig med löshåren och gjorde så hon fick blont hår, så tappade hon en klämma med hår på golvet utan att märka. Så kom en av de som jobbade och tog upp den medans hon sa " Tappar man håret får man väl ta upp det också " Men stackars tess hade ju inte ens sett? Sedan kollade vi på vanliga klämmor så råkade tess tappa en i golvet, och vi började skratta och tänkte att det var dags att gå. Så när vi går ut därifrån säger hon som jobbade där " Du har ett örhänge i håret " Tess vrider och vänder på sig medans jag och gabbi ser att det hänger en sån där svart sak som det står glitter på med ett par örhängen. Vi börjas as skratta och hon som jobbade där trode typ att tess tänkte baxa dem. Så jävla synd asso, nä dit går vi nog inte med tess igen (a) taha.

På kvällen efter jag ätit mötte jag gabbi och tess i jakan. Vi fick fylla på en ankät om hemsidor, det gick snabbt och sen stod vi i tuneln ett tag och funderade på vad vi skulle göra. Alla grabbar var på emils för att se på matchen Manchester - Chelsea ( inkl. nick ). Men vi satt ett tag på stationen och snackade med ett antal folk som gick förbi, även sånna vi inte kände taha. Sedan bestämde vi oss för att ta bussen till viksjö. Väl i viksjö var det nästan dött. Lite fjortisar vid kyrkan men annars inte så mycket. Vi satt på en "mur" och tess stod på händer i gräset och jag gjorde en kullerbytta. Ja, vi är alla barn fortf! Sedan filmade vi lite, skrattade flumm skratt och snackade. Sen drog vi in i kyrkan och satt med ployser som spelade metallica på gitarr. Sedan drog vi till vallen, där träffade vi arses som skulle till emils han med. Så vi tog bussen. Gabbi åkte hem. Arses åkte hem för att byta om och jag och tess åkte till jakan igen. Sedan väntade vi på arses, han skulle säga vilka som var på emils när han var där men vi orkade inte följa med. Tess drog hem och jag mötte nick i fem min i hans port innan jag också taggade. På vägen hem fick jag ett hemskt samtal från tess på mobilen och var orolig hela kvällen sedan. Men det är löst nu. Ciao<3

P.s håret blev ingen större skillnad, utväxten är fort ljusare ( hade färgen där i 15 min o resten av håret 5 min? ). Men det är iaf mörkare och a, det funkar.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback