Pissmyror mellan bena

Har varit dålig med uppdatering, sry. På fredags kvällen gick jag iaf ut och satte mig på skolans soldäck. Hade varit lite tjaffs hos nick så ville bara ta lite luft. Gick förbi graninge där jesper o hans lillebror spelade fotboll så jag satt en stund och kollade på, sedan gick jag tillbaka till nick. Minns ärligt inte vad vi gjorde då, taha.

Igår var det tjaffs igen så jag drog till centrum för att kolla på hårfärger men hittade inget bra, satte mig utan för ålderdomshemmet vid nick i ca en timme och väntade på honom, men han kom inte för han kollade på film och väntade på sin mamma. Då drog jag hem och min syster ville fotografera mig. Spana gärna in hennes foto sida bongcam.se, hon tar jätte bra foton. Det var sjukt varmt ute och jag hade på mig min vita klänning från ginatricot, en kortärmad rosa kofta och ett sidenband i håret. Såg väldigt löjlig ut men endå söt. Vi drog mot graninge men då hade hon glömt minneskortet så vi drog hem igen. Tog en väg förbi kolonierna men trädet vi skulle fota vid var inte snyggt. Då gick vi mot kvarnbacken där vi hittade ett perfekt träd med stora vita blommor. Men då kom ett gäng killar som jag inte ville träffa så som jag såg ut iaf. Så jag satte mig ner i det höga gräset, såklart såg de mig endå men what to do. När de gått förbi ställde jag mig upp, och fyfan vad det sved mellan bena, insidan på låren och det "privata". Jag kollade ner i gräset där jag suttit och det kryllade med massa små pissmyror, det var deras myrstack jag satt mig i. Och jag som har fobi för insekter också. Jag började hoppa omkring och gråta och jag vet inte vad. Sedan hade jag ont i kanske en kvart, nej det var verkligen inget jag vill ska hända igen, fyfan. Men vi drog mot graninge igen och där satte vi lite fina bilder jag kan lägga in sedan.

På kvällen blev det grillning hos mig och det var jätte mysigt förutom att jag var på sämst humör. Efter maten cycklade nick hem och jag kom en stund efter. Passade på att gå förbi bussarna i j.centrum och hälsade på gabbi och tess som skulle till riddarsvik. Sedan gick jag hem till nick, hans föräldrar var ej hemma så jag gick in i duschen och spenderade den mesta av tiden där. När jag kom ut hade päronen kommit hem. Och minns inte vad som hände då heller men iaf, taha.

Idag har jag bara hunnit äta frukost och nu städar nick. Får se vad som händer efter. Ciao<3

image960


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback