Sammanfattning

Söndag: Kollade på filmen John Q, den var verkligen sjukt bra. Väckte många känslor o hade lite tårar i ögonen ibland, men den slutade också bra. Efter filmen gick vi hem till mig för att äta. Sedan kollade vi på Power of 10 och Sanningens ögonblick. Och jag blev så himla upprörd av killen som var med i det sista programmet, fyfan säger jag bara. Hans flickvän var där och han erkende att han tycker blondiner är snyggare ( tjejen var brunett ), att han tycker hans killkompisar har snyggare flickvänner, att han tycker sin tjej borde ha silikontuttar OCH att han VARIT OTROGEN! Asso han sa allt det där i tv och hon visste ingenting, fem år hade de varit tillsammans och nu skulle hon dumpa honom, programmet förstör ju bara, aja han gick därifrån med 75 tusen så.

Måndag: Skolan var helt okej, charlie var sjuk. Vi hade bild och jag gjorde klart kepsen. Sedan hade vi håltimme och eftersom att NICK FYLLDE ÅR så köpte jag present då. Jag köpte en munkjacka på h&m som var skit het på honom och två blingbling, sammanlagt ca 320 kr. Presenterna blir bara dyrare och dyrade under våra år, taha. Sedan hade vi matte där vi gick igenom saker för nationella provet imorgon ( onsdag ). När vi slutade var jag såklart med nick, men han sov. Vid sju åkte vi till donken och käkade, det blev kaos med hela hans familj och då blev jag lite irriterad men det löste sig till slut. Därefter åkte vi till ica och köpte jordgubbar som vi åt senare under kvällen. När jag kom hem vid tio blev det ett helvete hemma. Bråkade med bästis och det var väldigt jobbigt och mycket känslor asso, vi har fortf inte direkt löst det men jag älskar henne iallfall mest, tror nog hon vet det<3

Tisdag (idag): Har egentligen lite brådis nu, har knappt sovit något i natt och är endå uppe tidigt. Vi ska ha orientering idag men har inte ngn lust med det alls. Vi ska ses vid granskog i berghem klockan nio, suck. Aja iallfall så ska jag köpa ingridienser till tårta efter skolan och sedan hem och baka medans jag väntar på att nicks orientering tar slut då han börjar elva. Måste göra mig iordning nu och jag ska försöka uppdatera oftare. Viao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback