Sjuukt trött

Blev fem timmars sömn inatt nu när jag räknat ut det. Och dagen har varit seg som fan. Tog bussen til jakan med charlie och gabriella vid halv nio, därifrån tog vi bussen till berghem för att sedan gå mot granskog och ha orienteringen. Vi gick i en stor grupp, ganska många pers från olika klasser. Vi lyssnade på musik och pratade så det var najs. Kändes inte som att jag gjorde ngt, förutom att gå dårå. Jag var självklart "finklädd" och det skulle inte förvåna någon om jag hade haft klackar på mig, men hade mina ballerina ( som blev helt förstörda ). Vi gick på åkrar där det kryllade med spindlar så fick panik-skrika lite dåochdå. Och engång var vi tvugna att hoppa över ett dike fyllt med vatten vilket jag bangade på. Några snälla tjejer försökte hjälpa till men blev inte mycket åt saken. När det inte var någon där förutom bästis hoppade jag över medans jag höll hennes hand taha. Vi blev klara efter två timmar och då vile men bara hem.

Men nej, till coop med malin och köpa tårt ingredienser. Hade svårt att välja vad som skulle vara på men det blev bra. Köpte tre-pack tårtbottnar, kiwi, vaniljsås, choklad och ute på marknaden jordgubbar. Som jag dessutom fick 5 kr rabatt på för att jag är så charmig, tihi (a). Så GICK jag hem, gått i tre o en halv timme. Och inte blev det vila hemma heller, utan fram med knivar och skit. Tog ett tag och göra tårtan faktiskt, och chokladen som jag smälte och skulle ha på slutet över tårtan stelnade så det blev stenhårda klumpar på skiten. Men sen när han kom och vi åt så var det endå gott, tog bilder som kommer in i helgen. Resten åt mina päron upp efter maten. Är så himla trött, vill bara sova. Har bara gått idag o knappt sovit. Imorgon har vi nat prov i matte och börjar tidigare, 8:15. Önska mig lycka till, enda ämnet jag har ig-varning på liksom. Juste ni missade väl inte Ugly Betty eller Desperate Housewives? DH var ju verkligen bra, jag fick fan tårar på slutet, hoppas allt löser sig, nu ska jag plugga lite innan jag sover. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback