Sommardag

Började nio med bild då vi gick egenom hur man skriver en berättelse till filmen med dockorna. Min docka blev iallfall huvudperson, tyckte jag passade mycket bar då den är den enda människan. Efter bilden hade vi samhäll, vet ej varför men den gick väldigt fort och det blev lunch. Jag, mali, gabbi och nick satt tsm och åt, mys. Sedan gick nick o spela basket medans vi andra drog till jakan för gabbi skulle köpa cigg. Idag är det verkligen sommar, inget snack om saken. Hade nylonstrumpor, köänning, kofta och jacka men höll på att dö. Efter rasten hade vi engelska som jag nästan sov på hela lektionen, skönt då jag var så trött. Klockan blev två och tio över började historian. Vi började diskutera om grupparbete, jag och malin ska se en film som vi sedan ska berätta om, vet ej hur man stavar den men det lär komma senare. Vi slutade tidigare.

Efter skolan drog jag hem, satt vid datorn medans jag funderade på vem som kunde följa med mig till ica, det blev nick eftersom ingen annan kunde. Köpte tortellini som jag snart ska börja laga. Sedan satte vi oss på en bänk på föredetta skolgården och käkade snickers glass, så onyttigt men gott. Hade dessutom en tunika med korta ärmar och det var endå skit varmt. Skriver nog mer senare, tror inte dt kommer hända ngt speciellt ikväll. Ciao<3

image938
Sommar 06, en icke omgjord bild, åh vill va brun igen!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback