Sorg bantning?

Sitter här och försöker tvinga i mig en macka med ost på. Kan verkligen inte äta längre typ, känns som att jag ska spy. Har gått ner två kg sen förra onsdagen pga allt med nick. Har gymmat en gång, joggat två gånger och gått til jakan varje dag fram och tillbaka ibland tillochmed tre ggr. Så är det ju det där med maten, liksom jag har svårt för att äta när jag är ledsen, får huvudvärk och allt pga det här. Liksom ja, jag vill verkligen gå ner i vikt men inte pga av att jag äter sämre. Men börjar nio och har inte ens klätt på mig/sminkat mig än så. Vill ju inte bli sen som alla andra dagar. Igår kom jag en hel timme sent, vet inte vad som hänt med mig. Men jag försöker iallfall. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback