trodde aldrig att DU skulle sjunka så lågt

Nationella provet gick inte så bra, det var ej med saker jag hade trott vilket störde mig enormt. Sedan satt vi ute i solen och tjillade tills vi skulle ha matte. Men vår lärare sa bara att vi skulle ha en lektion till imorgon sedan ingen mer så vi fick gå. Två timmars hål. Satt ute, gick till jakan och träffade folk. Sedan åt vi med nick så började vi med mentors tid. Vi skulle skriva ett brev till vår mentor om hur det går i skolan, bättre? Så var sista lektionen bild och jag o gabbs pratade mest så linnea gjorde nästan allt men när hon senare gick till ett "möte" så gjorde jag klart resten. Efter skolan har jag bara suttit hemma och tagit det lungt.

Idag när jag och malin satt på soldäcket var det en tjej framför som grät väldigt mkt. Efter lite tjuvlyssnande fick jag höra att hennes pojkvän varit otrogen med en tjej i hans egen klass, fan vad hemskt. Jag är så trött på det där, speciellt om man inte ens berättar det, det borde inte få vara så, varför ska alla killar vara skit? Och nu har en killkompis till mig som gick i min klass från sjuan till nian börjat tragga ner mig. Vi sågs senast i fredags och har snackat mkt om saker, så helt plötsligt kommer han och kallar mig hora osv? Fattar verkligen inte, har ju liksom inte gjort honom något. Näe ärligt finns det inga bra killar i världen eller? Vet att många tjejer håller med mig. Ciao<3

image967
Bilden tagen igår kväll med tess mobil.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Alla killar är inte skit, tror det mer är så att tjejer och killar inte riktigt passar ihop, haha. Vi kmr från olika världar helt enkelt!

Postat av: linnéa

haha, jag vet folk som har kissat i den där "snäckan"

2008-05-14 @ 13:54:10
URL: http://hheadshot.blogg.se
Postat av: isabelle

linnea; haha nej driveru? jag som åkte i den fan ;$ :D

2008-05-14 @ 15:16:50
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback