Tv mys

Ikväll blir det Ugly Betty och Desperate Housewives, så härligt. Det var så spännande sist på DH att jag knappt kan bärga mig nu. Egentligen tänkte jag dra ut med Gabbi och Tess, men tv före vänskap aaight? haha nej drev, men de här är ngt jag verkligen följer och tror många tjejer här omkring vet vad jag snackar om. De flesta jag känner sitter faktiskt och tittar på det så det är najs. Tex bästis som kommer titta på det ikväll, fast hon kommer ha sin lilla pojkvän med sig också, det är ju mys. Själv ska jag sitta ensam och titta, alltså utan nick. Vi har bestämt oss för att inte ses så ofta mer. Men får se hur det blir då vi gjort så förut. Imorgon är det bufferteftermiddag, vilket innebär att vi börjar tio i tio med matte ( vår sista matte lektion ) för att sedan bara ha bild. Jag och malin ska därmot också ha nationellt engelska prov, muntliga delen. Så hoppas att det går bra då. Nu blir det nog tv'n och kanske kanske kanske ngt plögg? Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå vår sista mattelektion?

2008-05-13 @ 23:23:41
Postat av: isabelle

Ja han sa ju det, först trode han att vi hade nio lektioner kvar men sen sa han att då blir det den sista imorgon. Vi skulle haft sex mattelektioner på de frilagda veckorna, alltså tre till veckan efter. Men han kanske ångrade sig då vi är klara med A-kursen. Det var iaf vad han sa, men han börjar ju bli lite konstig som han säger.


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback