Valboorg

Igår var det valborg, först var vi i skolan, fick godkänt på historia provet. Efter skolan drog jag och nick hem till mig och kollade OC och beställde pizzor till halv tio. Så drog vi till fotbollsplanen för att fira att vårt område funnits i 40 år. Det var precis tio år sedan jag flyttade hit och träffade paula, som var min dåvarande bästis. Då firade vi 30 år och våra syskon lärde känna varandra så möttes vi den dagen. Så paula var med igår och vi snackade minnen. Käkade korv med bröd och drack läsk. Min gamla matte/no lärare var där och spelade saxofon, gitarr och sjöng medans hans son i elva års åldern spelade synt skit duktigt. Det var rätt kul men kallt så vi drog hem till paula och kollade gamla videos och bilder så drog vi ner igen vid åtta och tände på facklor och gick "fackeltåg" ner mot våran brasa som några redan tänt på. Väl där nere började det bli tråk så jag och nick drog hem, ensamma hemma tills mamma och pappa kom. Kollade på Top Model och sedan käkade vi pizza. När vi ätit klart drog vi hem till han där jag somnade påengång, orkade inte ens skriva i bloggen, sry. Men idag är det en ny dag och jag hoppas att den blir bra. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback